n

1 dec. 2008

whhhaaaatttt


Nämen snälla !!!


Här kommer man och blir glad för att man har öppnat blogg och hoppas på det bästa och vad händer .......jo det slutar med att man suttit ca 4 timmar framför datorn och fösökt att förstå sig på alla funktioner och fixa sidan osv. Eller så är jag jävligt dålig på datorer eller så bara är denna bloggen lite komplicerad. Jag fösöker få in länkar och sånt men det går inte så bra, som Ni kanske märker så är min blogg fortfarande väldigt ny och än inte fixad.


Jobbigt jobbigt......what to do =(


1 kommentarer:

  • Klockan 1 december 2008 kl. 15:00 , Blogger Ardiana sa...

    haha asså den bilden är så JAG när min dator kraschar. fast jag blir förbannad med och vill kasta ut den genom balkongen :P

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida