n

30 nov. 2008

Finally!!

Halleluja!!Nu är jag här!!

Hej och välkomna till min första blogg!! Jag är en fashion galen mode älskaresom många andra. Vissa tycker det är så tjatigt med alla dessa modebloggar men jag tycker bara det är för härligt!! Ju mer det finns ju roligare är det att läsa andras, jämföra osv. Ni förstår vad jag menar. Jag har länge tänkt på skaffa blogg men aldrig gjort det jag menar vem vill läsa mitt tjat....... =P

Anyway, nu är jag här och det ska bli så härligt och spännande att delamed mig mina skönhetstips och åsikter. Som Ni kommer att märka tycker jag väldigt mycket om kläder jag syr high fashion kläder själv och designar och hoppas inom framtiden ha mitt eget märke. Ni kommer få se lite av mina kläder och jag blir jätte glad ifall Ni lämnar feedback(åsikter).

Det andra som jag tycker om är att göra en snygg look med så lite pengarsom möjligt. Allt ska vara så dyrt och alla har inte så mycket pengar att lägga ner på utseende, därför alla mina "fattiga"....skojja...vänner kommer jag ge mycket tips hur man kan kombinera med lite cash till ett lyckat plagg som ser ut som 1miljon.

Självklart så blir det lite gossip om kändisar man kan ju bara inte hålla sig. Det blir som lite extra godis på vardagen. Jummy!


Ok, see ya soon //puss

PS: Ursäkta röran håller på att fixa min blogg.

1 kommentarer:

  • Klockan 1 december 2008 kl. 00:25 , Blogger Ardiana sa...

    hello och welcome :D
    äntligen har du skaffat blogg hoppas det går bra med alla inlägg nu framöver ska bli spännande att läsa dem. pöss & kram love you

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida